Ha észrevétele, javaslata van az oldallal kapcsolatosan, az alábbi módokon jelezheti:

2Személyesen: Flórián tér 5.
3Telefonon: +36 45 406 021

MINDEN SEGÍTŐ ÉSZREVÉTELT ÉS ÖTLETET ÖRÖMMEL FOGADUNK!

AZ ISKOLA NYITVATARTÁSA

Hétfőtől - Péntekig:  08.00 - 16:00

Szombat és Vasárnap:  Zárva

 

ISTEN HOZOTT HONLAPUNKON!

SZERETETTEL VÁRUNK INTÉZMÉNYÜNKBEN!

„Boldog az ember, aki megtalálta a bölcsességet, és az az ember, aki értelmet kap. Mert több haszna van ennek, mint az ezüstnek, és nagyobb jövedelme, mint a színaranynak.” (Péld. 3:13-14)

„Boldog az ember, aki megtalálta a bölcsességet, és az az ember, aki értelmet kap. Mert több haszna van ennek, mint az ezüstnek, és nagyobb jövedelme, mint a színaranynak.” (Péld. 3:13-14)

ISTEN HOZOTT HONLAPUNKON!

SZERETETTEL VÁRUNK INTÉZMÉNYÜNKBEN!

"Az Úrnak félelme a bölcsességnek tudománya, és a tisztességnek előtte jár az alázatosság." (Péld 15,32)

ISTEN HOZOTT HONLAPUNKON!

ISTEN HOZOTT HONLAPUNKON!

SZERETETTEL VÁRUNK INTÉZMÉNYÜNKBEN!

ISTEN HOZOTT HONLAPUNKON!

SZERETETTEL VÁRUNK INTÉZMÉNYÜNKBEN!

Idegen nyelvi mérés 2018/2019-es tanév

Idegen nyelvi mérés 2018/2019-es tanév 

A 2018/2019‐es tanévben az Oktatási Hivatal ötödik alkalommal szervezett idegen nyelvi mérést a 6. és a 8. évfolyamos tanulók számára angol illetve német nyelvből. Az idegen nyelvi mérés minden olyan tanulót érintett, aki első idegen nyelvként angolul vagy németül tanul. Intézményünkben minden általános iskolás tanuló angol nyelvet tanul, tehát mindenki az angol nyelvi mérésen vett részt. 

A mérés tartalma 

Az  idegen  nyelvi  mérés  azt  méri,  hogy  az  angol  nyelvet  első  idegen  nyelvként  tanuló 6. és  8. évfolyamos  tanulók  nyelvtudása megfelel‐e a  tantervi  követelményekben előírt KER (Közös Európai Referenciakeret) szerinti szinteknek.

A 6. évfolyamon a tanulók A1‐es szintű, 8. évfolyamon A2‐es szintű feladatlapot töltöttek ki. Annak a tanulónak a nyelvtudása felelt meg az adott KER szerinti szintnek, aki a feladatlapon elérhető maximális pontszám 60 százalékát elérte.

A mérés két alapkészségen (hallott szöveg értése és olvasott szöveg értése) tekintetében mérte a nyelvtudást, ennek megfelelően a feladatlapok két részből álltak. Mindkét rész csak zárt feladatokat tartalmazott.

A feladatlapok összeállításánál fontos szempont volt az egységesség. Az alábbi táblázatban láthatjuk, hogy A1-es szinten mindkét részkészség esetén legfeljebb 15-15 pontot lehetett szerezni, míg A2-es szinten mindkét feladatlap esetén 20-20 pont a maximális pontszám.

 

 

Olvasott szövegértés

elérhető pontszám:

Hallott szövegértés

elérhető pontszám:

Maximális megszerezhető

pontszám:

A megfelelési szinthez szükséges pont

(60%)

A1-es szint (6.évfolyam)

15

15

30

18

A2-es szint

(8. évfolyam)

20

20

40

24

 

A következő táblázatokban a tanulóink által elért eredményeket láthatjuk, ahol mindenki a mérési azonosítójával van feltüntetve.

 

6. évfolyam

Mérési azonosító

Olvasott szövegértés

Hallott szövegértés

Maximális pont

Elért pont

Mérési eredmény (százalék)

R477-U364

13

14

30

27

90%

X861-B960

14

14

30

28

93%

D457-D291

13

15

30

28

93%

W768-M495

12

15

30

27

90%

J429-C638

12

15

30

27

90%

B877-N195

8

14

30

22

73%

A354-S413

12

15

30

27

90%

M775-S945

8

14

30

22

73%

U446-X685

12

13

30

25

83%

W884-P214

10

15

30

25

83%

Q139-V978

11

15

30

26

86%

R856-H392

10

15

30

25

83%

A252-A610

14

15

30

29

96%

W298-H645

12

15

30

27

90%

P178-K497

14

15

30

29

96%

C585-W859

9

14

30

23

76%

A741-V883

12

15

30

27

90%

X542-H891

9

14

30

23

76%

W857-X238

8

11

30

19

63%

O458-B313

8

15

30

23

76%

D676-S556

15

15

30

30

100%

K317-O883

10

13

30

23

76%

K279-B437

8

10

30

18

60%

H299-C224

9

12

30

21

70%

W549-A750

6

13

30

19

63%

N985-P379

15

15

30

30

100%

R754-L281

10

14

30

24

80%

O852-V333

13

15

30

28

93%

M229-F143

14

15

30

29

96%

H751-U371

6

12

30

18

60%

R417-S915

14

15

30

29

96%

L734-V858

13

15

30

28

93%

U766-F959

12

15

30

27

90%

F736-C512

13

15

30

28

93%

O942-D658

14

12

30

26

86%

A773-V958

10

15

30

25

83%

J655-U769

12

14

30

26

86%

S466-J884

15

15

30

30

100%

V771-N677

15

15

30

30

100%

V885-J877

15

14

30

29

96%

B733-H866

15

12

30

27

90%

T739-W437

14

15

30

29

96%

O243-P320

15

15

30

30

100%

J624-S273

12

15

30

27

90%

N379-P910

15

15

30

30

100%

K179-O182

6

11

30

17

56%

S769-H697

9

14

30

23

76%

J593-R435

14

15

30

29

96%

X428-E117

13

15

30

28

93%

H866-S378

14

15

30

29

96%

B654-D845

15

15

30

30

100%

O665-T470

13

15

30

28

93%

K423-E233

14

15

30

29

96%

H429-W386

15

15

30

30

100%

O642-U674

14

15

30

29

96%

E688-N772

15

14

30

29

96%

M835-Q414

12

15

30

27

90%

R436-T777

11

13

30

24

80%

B411-X662

15

15

30

30

100%

L673-S767

14

15

30

29

96%

K484-B732

14

15

30

29

96%

X321-O293

5

9

30

14

46%

 

 

8. évfolyam

Mérési azonosító

Olvasott szövegértés

Hallott szövegértés

Maximális pont

Elért pont

Mérési eredmény (százalék)

N748-Q775

19

19

40

38

95%

B917-K791

19

20

40

39

97%

Q832-G291

20

20

40

40

100%

M345-B275

20

20

40

40

100%

N875-P889

19

19

40

38

95%

D816-M616

20

20

40

40

100%

T911-L480

20

20

40

40

100%

H356-Q127

20

20

40

40

100%

S294-X787

19

20

40

39

97%

H537-T938

11

19

40

30

75%

L377-X457

15

20

40

35

87%

O741-M121

20

20

40

40

100%

T679-B378

20

20

40

40

100%

K116-N397

18

19

40

37

92%

M878-K276

19

20

40

39

97%

M946-R825

18

18

40

36

90%

Q972-F561

19

18

40

37

92%

Q695-J327

20

18

40

38

95%

L335-R941

18

20

40

38

95%

J352-P429

14

14

40

28

70%

D436-L763

18

19

40

37

92%

G524-N280

20

20

40

40

100%

K172-W492

20

19

40

39

97%

T262-G558

18

20

40

38

95%

W959-N575

12

20

40

32

80%

J346-S931

20

20

40

40

100%

T624-C199

20

20

40

40

100%

X761-C971

19

20

40

39

97%

M723-G293

17

19

40

36

90%

V374-W887

10

10

40

20

50%

M856-P614

10

12

40

22

55%

S299-K326

10

16

40

26

65%

A414-C472

5

9

40

14

35%

R764-H556

6

11

40

17

42%

J672-T767

4

12

40

16

40%

C223-Q366

13

20

40

33

82%

H245-A858

8

12

40

20

50%

P227-X195

2

9

40

11

27%

B571-E873

9

15

40

24

60%

E334-B313

6

9

40

15

37%

W673-G511

7

11

40

18

45%

O559-D975

8

5

40

13

32%

M528-W848

7

16

40

23

57%

B831-O882

14

18

40

32

80%

W623-M475

3

8

40

11

27%

Q847-C535

7

15

40

22

55%

H118-D924

12

15

40

27

67%

F178-B742

14

15

40

29

72%

R315-R645

7

13

40

20

50%

L569-C516

10

17

40

27

67%

U792-H846

9

16

40

25

62%

R399-Q819

7

15

40

22

55%

F438-F870

15

15

40

30

75%

C424-C235

13

17

40

30

75%

 

A feladatlapon elért tanulói eredménynek a tanuló által elért pontszámot, illetve a pontszám alapján

kapott megfelelt/nem felelt meg minősítést tekintjük.

 

Pályázatok

FEL